zaterdag 20 april 2019

The Jungle Book

In Hisory Odyssey (onze geschiedenis & Engels lesmethode) stond afgelopen weken The Jungle Book op het programma.
Omdat Berend nog nooit een leesboek had gelezen, leek het mij een goed idee om het boek mee te lezen terwijl we naar het luisterboek luisterden.

Op Storytel hadden ze Heel Veel verschillende versies. Ik koos het luisterboek omdat ik deze versie het mooist voorgelezen vond. En ik koos van de vele ebookversies op Storytel de versie met de originele illustraties erin. 
Het luisterboek en het ebook matchte gelukkig goed met elkaar :-)Het week maar af en toe van elkaar af.

Berend las het zonder problemen uit. Hij had de live action versie van de film vorig jaar op computerkamp gezien en dat had blijkbaar genoeg interesse gewekt om het boek te lezen.

Ik vind het knap van ze allebei, want ik kwam er als kind niet doorgeen! Niet eens door de Nederlandstalige versie, laat staan de Engelstalige 😀

Dit luisterboek luisterden we:
https://www.storytel.com/nl/nl/books/142583-The-Jungle-Book

En dit ebook lazen we mee: https://www.storytel.com/nl/nl/books/771813-The-Jungle-Book--With-Original-Illustrations-

Hoera voor Berend’s eerste boek! 😀🎉🎊❤️👍


Geen opmerkingen:

Een reactie posten