woensdag 27 februari 2019

Werkboek calculus

Hmm, dat was niet zo slim... Er blijkt een heel goed werkboek te zitten bij het Calculus for Young People boek waar Berend en ik al sinds januari uit werken 😀

Dat had ik dus nog niet gezien. Nougoed, we zijn pas in hoofdstuk 4 van de 14, dus we kunnen er nog mooi plezier van hebben :-)

Tot nu toe verzon ik zelf alle vragen voor Berend terwijl we samen de tekst doornamen. En als er vragen in het boek stonden, dan moest ik daar soms een nachtje over slapen voor ik het antwoord zelf kon bedenken.
Maar nu mag ik weer wat luier zijn, er is dus een vragenboek bij, inclusief uitwerkingen. Hoera! :-)

Voor kinderen die geïnteresseerd zijn in wiskunde vind ik dit boek trouwens echt een aanrader. En het werkboek dat erbij zit vind ik er ook goed uitzien :-)

Dit is het werkboek.
En dat hoort bij dit tekstboek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten