maandag 27 mei 2019

Gevonden muziekinstrumenten

Ik ging het 'groene kastje' opruimen. Dat is een open kastje dat in de eetkamer staat en wat ik al 10 jaar gebruik om thuisonderwijsdingetjes in te doen. Boeken uit de bieb, spelletjes en puzzels die de kinderen wellicht leuk vinden. Vroeger ook wel speelgoed, nu dingen als ecoline en papier en spullen om slijm mee te maken :-)

Het kastje was een enorme rommel geworden en ik was aan het opruimen voor de biologieclub morgen en het hele ding was me een doorn in het oog. Dus ben ik het gaan opruimen :-)

Dat is natuurlijk altijd meer werk dan je hoopt :-) De spullen die ik eruit haalde, moesten natuurlijk wel ergens heen... Dus ruimde ik ook de onderste plank van een van de inbouwkasten op. En daar lag een tas vol met muziekinstrumenten. Hebben we al jaren en jaren, maar de kinderen hebben er nooit ontzettend veel meegespeeld.

Maar Berend zit in een 'muziekperiode', dus hij vond het allemaal heel interessant. Dus hebben ze het met z'n tweeën allemaal uitgeprobeerd en mocht de zak niet naar zolder, maar moest terug in de kast :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten