dinsdag 4 februari 2020

Exploding Dots workshop 2

Vandaag deden we het tweede deel van de workshops over Exploding Dots. Dat ging een stuk beter dan vorige week, toen was ik snotverkouden en veel van de kinderen had ik nog nooit eerder mee gewerkt. Nu was ik weer fit en ik wist inmiddels wat meer over de kinderen die meedoen.
We vlogen door de stof heen en deden vandaag les 3 en 4.

Ik vond het voor herhaling vatbaar :-) Al vond ik de leeftijdsverschillen tussen de kinderen wel wat groot. Ik ben nu bijna alleen met de jongere kinderen bezig geweest omdat zij de meeste hulp nodig hadden. Daardoor had ik amper tijd voor de oudere kinderen. Wat echt heel leuk aan de jongere kinderen was, was dat ze allemaal af en toe het spoor bijster raakten en geen idee meer hadden wat de bedoeling was, en als je het ze dan uitlegde en ze weer wat op weg hielp, dan straalden ze helemaal als ze het weer begrepen, erg leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten