Dat hebben we al uitgebreid gedaan toen we NASA Algebra deden, dus we gaan er in vogelvlucht doorheen. Ik doe nog wel de onderwerpen die we nog niet eerder deden. Zodat hij weet wat ze bedoelen als de vraag is 'Rewrite 10 : 𝑥+5 as a compound statement.'
Verder heb ik eigenlijk vooral de opdrachten uitgezocht die hem een beetje aan het denken zetten, dus verschillende Illustrative Mathematics en Open Middle opdrachten.
- Equivalent Expressions?: https://tasks.illustrativemathematics.org/content-standards/7/EE/A/tasks/543
- How does the solution change?: https://tasks.illustrativemathematics.org/content-standards/tasks/614
- Create an Equation with a Given Solution: https://www.openmiddle.com/create-an-equation-with-a-given-solution/
- Algebra I Module 1, Topic C, Lesson 18: t/m Example 1: https://www.engageny.org/resource/algebra-i-module-1-topic-c-lesson-18
- Create an Equation with a Solution Closest to Zero: https://www.openmiddle.com/create-an-equation-with-a-solution-closest-to-zero/
- Equations and Formulas: https://tasks.illustrativemathematics.org/content-standards/HSA/CED/A/4/tasks/393
- Los onderstaande som op 😀
Dat gaat snel zo, we zijn hiermee al bijna halverwege de unit.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten