woensdag 21 oktober 2015

Verstoppertje met Jura & de beuk

Als we Jura uitlaten, doen we vaak verstoppertje met haar. De kinderen krijgen dan een klein stukje worst en verstoppen zich ergens in het bos terwijl Jura afgeleid is. Als ik 'Jura, waar is Fiene? Zoek Fiene!' roep, gaat ze blij kwispelend op zoek. Berend en Fiene vinden het allebei ook een leuk spelletje :-)



(Ik liet dit filmpje net aan Arnaud zien en toen ik in het filmpje 'Zoek Fiene!' riep, sprong Jura op en rende blij kwispelend door de kamer op zoek naar Fiene, hahaha! Grappige puppy...)

Ik zei tegen Fiene dat ze een mooie boom mocht uitzoeken en dat ik dan wat foto-opdrachten had voor haar. Ze koos een grote beuk en ik vroeg haar om een overzicht, close-up, de bast, wortels, bladerdek, blaadje en een beukenootje. Van de foto's maakte ze in Picmonkey deze collage.


2 opmerkingen:

  1. LEUK, dat verstoppertje met Jura!
    En wat een tof idee voor die boom-foto-collage. Dat kijken we van jullie af! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je! :-)

    Kijk gerust af, want dat heb ik ook gedaan ;-) De foto opdracht was gebaseerd op één van de Outdoor Hour Challenges van deze maand: http://handbookofnaturestudy.com/wp-content/uploads/2015/09/HNS-Newsletter-Planning-Page-Sept-2015.jpg

    BeantwoordenVerwijderen