woensdag 29 april 2020

Fahrenheit 9/11

Berend en ik zijn nog steeds in de geschiedenis van het Midden Oosten, vandaag keken we de film Fahrenheit 9/11.

We hebben met veel pauzes vanwege het commentaar zitten kijken šŸ˜€ Met dit soort recente geschiedenis krijg je ook nog de interessante dynamiek dat het iets is dat ik zelf bewust heb meegekregen en daar dus ook nog allerlei herinneringen aan heb.

In dit geval dat Arnaud en ik een keer toevallig allebei ziek thuis van werk waren en live naar de beruchte verklaring keken van Colin Powell bij de VN over de zogenaamde bewijzen van 'weapons of mass destruction' in Irak. Ik kan me nog goed herinneren hoe verbaasd Arnaud en ik waren, 'Is dat al het bewijs? Een foto van een vrachtwagen in de woestijn? Zijn ze gek of zo?'...

P.S. Er zitten af en toe wel akelige beelden tussen. Berend en ik keken op de laptop en als het akelig was, deed ik snel het scherm naar beneden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten