vrijdag 10 april 2020

Actief historisch denken

In de nieuwsbrief van Geschiedenisportaal las ik dit: 'Koen Henskens, auteur en lerarenopleider, heeft op zijn website maar liefst 3 boeken van Actief Historisch Denken op zijn site beschikbaar gesteld.'

Op zijn website staan 'Actief Historisch Denken'-opdrachten waarvan ik al eens wat gebruikte hier thuis en voor de geschiedenisclub.

Ik vind het heel leuke en goede opdrachten! Met een beetje creativiteit en aanpassingen zijn ze prima thuis te gebruiken.

En nu kun je de boeken dus ook downloaden! Ik vind het een aanrader, ik ga daar zeker nog gebruik van maken met de geschiedenisclub. In de geschiedenisclub van deze maand had ik ook een opdracht van zijn website gebruikt, nu ga ik eens puzzelen wat ik voor de geschiedenisclub in mei kan gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten