vrijdag 19 augustus 2016

Nederlandse Kustpad - deel 11

We startten vandaag bij restaurant Meijendel in de duinen. We hebben het goed voor elkaar, Berend's vriendje loopt ook mee, ze kletsen honderduit! :-)

De vorige keer eindigde dat stukje van het kustpad wat onfortuinlijk toen Berend viel en zich flink schaafde. We waren toen niet heel ver meer van ons eindpunt, maar hebben niet meer op de route gelet en zijn direct naar het restaurant gelopen. Daardoor wisten we vandaag niet goed waar het pad was geƫindigd. Na even zoeken vonden we de markeringen en zijn we gaan lopen. Na een tijdje keek ik verbaasd om me heen: we waren vlakbij de plek waar Berend de vorige keer was gevallen... Toen ik op de kaart op mijn iPhone keek, bleken we wel het kustpad gevonden te hebben, maar de verkeerde kant op :-S Dus toen moesten we weer helemaal teruglopen en nog beginnen met de route, kleine teleurstelling bij de kinderen.


Berend's vriendje wist niet wat 'knijpertjes' (klein springzaad) waren, dat hebben de kinderen hem uitgebreid laten zien, vond hij heel leuk :-)




Wilde paarden! Die we uiteindelijk niet 1x maar 2x hebben gezien omdat we een afslag hadden gemist en daardoor een rondje hebben gelopen...


Al met al zijn we best veel verkeerd gelopen vandaag, ik denk dat we de geplande afstand ruim 1,5x gelopen hebben :-S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten