zaterdag 18 april 2015

Weekendje weg & scouting uitje

Voor zijn 10e verjaardag kreeg Berend een weekendje weg van ons als cadeau. Hij wilde niet te ver rijden en in een hotel. We kwamen op Utrecht uit en hebben daar vlakbij het Centraal station een hotel geboekt. Arnaud en Berend gingen met z'n tweeën op stap en Fiene en ik bleven samen thuis.

Vrijdagmiddag heb ik Berend en Arnaud afgezet bij de trein.

's Avonds ben ik met Fiene en E. naar de McDonalds geweest.

Zaterdagochtend ging ik helpen bij een uitje van de scouting en heb ik een stel meisjes naar een boerderij in de buurt gereden. Daar heeft Fiene's scoutinggroep een koe geadopteerd. De koeien mochten vandaag weer voor het eerst de wei in.

De middelste is de geadopteerde koe Meja.

Fiene had vooral veel belangstelling voor de kat.

En daar gingen de koeien de wei in! Ze kwamen af en toe in een grote groep voor onze neus springen en rennen, en dan ging de grond en sloot helemaal heen en weer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten