donderdag 8 februari 2018

Paars & canon van de Nederlandse geschiedenis

Berend maakt een studie van welke kleur paars die hij mengde het mooist is.



Op de NOT kreeg ik ooit een set kaarten met daarop alle vensters van de canon van de Nederlandse geschiedenis. Het leek me leuk om ze als een soort slinger op te hangen. Ik had dat al eens geprobeerd in de gang, maar de slinger van zelfs maar een heel klein stukje canon bleef niet goed aan de muur hangen en viel er al heel snel weer af.

Nu heb ik het in de eetkamer geprobeerd. Daar hebben we heel lelijk, oud behang waar je heel makkelijk spelden in kunt prikken. Nu bleef het wel hangen :-) Maar hij was wel een stuk langer dan ik had verwacht. Hij gaat de kamer ongeveer voor tweederde rond :-)

Berend bewondert de slinger :-)
P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten