vrijdag 29 juni 2012

Hij is er weer!

Fiene had haar vriendje B. al meer dan een maand niet meer gezien, hij was op vakantie geweest, wij ook en daarna nog het kampeerweekend. Maar vandaag was het gelukkig weer zo ver, B. kwam bij ons spelen en daarna heeft Fiene ook nog bij hem thuis gespeeld en gegeten. Fiene was weer helemaal blij.

Ze hebben bij ons heel lang op de trampoline gespeeld. Hier had ik ze allebei een bakje met een paar ijsblokjes erin gegeven, daar zijn ze minstens een half uur zoet mee geweest.



Terwijl B. en Fiene speelden, had Berend voor mij een spel gemaakt dat we hebben gespeeld. Het ging met de poppetjes van ganzenborden, een dobbelsteen en een duplo dino. Op één of andere manier verloor ik steeds!


Ik had B. en Fiene een waterijsje gegeven. Ze hebben hun ijsjes deels opgegeten en deels over zichzelf gesmeerd! Ik heb wat handdoeken gepakt en heb vervolgens de tuinslang op ze gezet. Dat was natuurlijk dikke pret!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten