maandag 30 april 2012

Gezaaid in de moestuinbak

In november hebben de hoveniers een grote moestuinbak achterin de tuin gemaakt. Hij was nog helemaal leeg. Vanmiddag heb ik er draden in gespannen om vakken te maken waar ik daarna verschillende soorten groente en kruiden in heb gezaaid.

Lege bak met de eerste paar draden.


Alle draden gespannen, klaar voor het zaaien.


Binnen had ik doperwtjes gezaaid en die heb ik als eerste in de bak geplant.


Daarna zaadjes gezocht om ieder vak op te vullen.


Berend komt af en toe langs om even te helpen.


Eindresultaat!

En voor wie zich afvraagt wat al die 'sneeuwvlokken' zijn: de moestuinbak staat onder onze bloeiende prunus die ons op het moment van lentesneeuw voorziet.


Na al dat zaaien en water geven zei Berend: "Ik ben ook een plant en ik moet ook in de aarde en water krijgen!" :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten