woensdag 13 mei 2020

Beter Engels

Ik was op zoek naar iets nieuws voor Berend om spelling te oefenen. Hij oefende eerder op SpellQuiz, maar het gratis account liep steeds af en dan moest je je opnieuw registreren. En ik vond het niet goed genoeg dat ik het waard vond om een betaald account aan te schaffen.

Toen bedacht ik me dat wat ik voor Spaanse spelling gebruik, ook iets heeft voor Engels: Nu Beter Engels.
Dan krijg je een dagelijkse mail met een link naar een quiz met 4 vragen. Je kunt kiezen uit drie niveaus: voor Spaans doen we niveau 1 en dat vinden we dan best moeilijk ;-) Voor Engels doen we niveau 3, dat is vooralsnog wel goed voor Berend. Hij maakt af en toe foutjes, dus er valt blijkbaar nog wat te leren ;-) 

Ik blijf er wel naast zitten, want anders kijkt hij niet terug naar wat hij fout deed en leert hij er niets van...
Ik ben er wel blij mee, we gebruiken het nu al een paar weken en doen trouw iedere werkdag de quiz. 

Berend doet het ook zonder morren, dus dat is mooi :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten